Kysy lisätietoja


Yhteystiedot

Seppo Kuisma

Rysky-maansiirtovaunut

Jaa:

Laadukkaat Rysky-maansiirtovaunut valmistetaan Suomessa. Maansiirtovaunujen kantavuus on 10-20 tonnia ja tilavuus 5,2-11 kuutiota, korokelaidoilla 19 kuutioon asti. HARD-mallien kantavuus on 16-20 tonnia, tilavuus 9-19 kuutiota.

Maatalouden ja urakoinnin tarpeisiin

Kaikissa perävaunuissa on yksi kippisylinteri ja automaattisesti lukkiutuva hydraulinen takalaita. Perävaunut valmistetaan Suomessa Seppo Kuisma Oy:n toimesta. Kaikkien maansiirtovaunujen lavojen seinät ja pohja ovat kestävää Hardoxia. Maansiirtokärryt soveltuvat maanajon lisäksi korokesarjalla varustettuna myös viljanajoon ja lumenajoon.

Vakiomallisto

  • Kantavuudet 10 - 20 tonnia
  • Kiinteälaitainen HARDOX-lava, jonka sisäkulmat ovat viistetyt. Rakenteen ansiosta lavan alareunaan muodostuu tukeva pitkittäinen kolmiopalkki.
  • Matalarakenteinen, silti korkea maavara
  • Automaattinen lukkiutuva hydraulinen nouseva takalaita.
  • Lisävarusteena tukeva korokelaitasarja, joka ei vaadi välitukia

HARD-mallisto

  • Ammattikäyttöön suunniteltu ja laajasti varusteltu
  • Lavan materiaalina 6 mm HARDOX-pohja sekä 4 mm HARDOX-laidat

DUAL-takalaita, manuaalisella ovella (lisävaruste)

  • Vakiona Steel 100-200 malleissa on hydraulisesti ylös nouseva ja alas laskeva, automaattisesti lukkiutuva takalaita.
  • Lisävarusteena on DUAL-malli, jossa takalaudan runkoon on rakennettu sivulle kääntyvä sisäluukku ja lavan perä on kokonaan auki, pitkälle tavaralle tai koneen kuljetuksiin.

Kami (lisävaruste)

  • Alas kääntyvä hydraulinen takalaita, lavan takapää aukeaa täysin vapaaksi.
  • Laita voidaan avata vaakasuoraan asentoon lavan pohjan suuntaiseksi.
  • Voidaan valita nousevan takalaidan tilalle.

Kami-Combi (lisävaruste)

  • Alas kääntyvä matala hydraulinentakalaita sekä lisäksi riippuva ja sivulle kääntyvä ylempi laita.
  • Lavan takapää on avattavissa täysin vapaaksi.

Tutustu Rysky-esitteeseen