Seppo Kuisma
Rysky-maansiirtovaunut
Jaa:
Laadukkaat Rysky-maansiirtovaunut valmistetaan Suomessa. Maansiirtovaunujen kantavuus on 6-16 tonnia ja tilavuus 4,4-10 kuutiota, korokelaidoilla 18 kuutioon asti. HARD-mallien kantavuus on 16-18 tonnia, tilavuus 9-19 kuutiota.
Maatalouden ja urakoinnin tarpeisiin
Rysky-maansiirtovaunujen runkona käytetään 150 x 220 rakenneputkea. Kaikissa perävaunuissa on yksi kippisylinteri ja automaattisesti lukkiutuva hydraulinen takalaita. Perävaunut valmistetaan Suomessa Seppo Kuisma Oy:n toimesta. Kaikkien maansiirtovaunujen lavojen seinät ja pohja ovat kestävää Hardoxia.
Vakiomallisto
- Kantavuudet 10 - 18 tonnia
- Järeä suorakaiteen muotoinen putkipalkkirunko
- Kiinteälaitainen teräslava, jonka sisäkulmat ovat viistetyt
- Matalarakenteinen, silti korkea maavara
- Kaikki mallit saatavana myös HARDOX-kulutusteräspohjalla
- Lisävarusteena tukeva korokelaitasarja, joka ei vaadi välitukia
HARD-mallisto
- Ammattikäyttöön suunniteltu ja laajasti varusteltu
- Lavan materiaalina 6 mm HARDOX-pohja sekä 4 mm HARDOX-laidat
DUAL-takalaita, manuaalisella ovella (lisävaruste)
- Vakiona Steel 100-200 malleissa on hydraulisesti ylös nouseva ja alas laskeva, automaattisesti lukkiutuva takalaita.
- Lisävarusteena on DUAL-malli, jossa takalaudan runkoon on rakennettu sivulle kääntyvä sisäluukku ja lavan perä on kokonaan auki, pitkälle tavaralle tai koneen kuljetuksiin.
Kami (lisävaruste)
- Alas kääntyvä hydraulinen takalaita, lavan takapää aukeaa täysin vapaaksi.
- Laita voidaan avata vaakasuoraan asentoon lavan pohjan suuntaiseksi.
- Voidaan valita nousevan takalaidan tilalle.
Kami-Combi (lisävaruste)
- Alas kääntyvä matala hydraulinentakalaita sekä lisäksi riippuva ja sivulle kääntyvä ylempi laita.
- Lavan takapää on avattavissa täysin vapaaksi.