Kysy lisätietoja


Yhteystiedot

Seppo Kuisma

Rysky-maansiirtovaunut

Jaa:

Maatalouden ja urakoinnin tarpeisiin

Rysky-maansiirtovaunujen runkona käytetään 150 x 220 rakenneputkea. Kaikissa perävaunuissa on yksi kippisylinteri ja automaattisesti lukkiutuva hydraulinen takalaita. Isoimmissa maansiirtovaunuissa on vakiovarusteena hydrauliset jarrut, joissa on sisään rakennettu sylinteri. Pienempiin kärryihin ne on mahdollista saada lisävarusteena. Perävaunut valmistetaan Suomessa Seppo Kuisma Oy:n toimesta.

Vakiomallisto

  • Kantavuudet 6 - 18 tonnia
  • Järeä suorakaiteen muotoinen putkipalkkirunko
  • Kiinteälaitainen teräslava, jonka sisäkulmat ovat viistetyt
  • Matalarakenteinen, silti korkea maavara
  • Kaikki mallit saatavana myös HARDOX-kulutusteräspohjalla
  • Lisävarusteena tukeva korokelaitasarja, joka ei vaadi välitukia

HARD-mallisto

  • Ammattikäyttöön suunniteltu ja laajasti varusteltu
  • Lavan materiaalina 6 mm HARDOX-pohja sekä 4 mm HARDOX-laidat

DUAL-takalaita, manuaalisella ovella (lisävaruste)

  • Vakiona Steel 100-200 malleissa on hydraulisesti ylös nouseva ja alas laskeva, automaattisesti lukkiutuva takalaita.
  • Lisävarusteena on DUAL-malli, jossa takalaudan runkoon on rakennettu sivulle kääntyvä sisäluukku ja lavan perä on kokonaan auki, pitkälle tavaralle tai koneen kuljetuksiin.

Kami (lisävaruste)

  • Alas kääntyvä hydraulinen takalaita, lavan takapää aukeaa täysin vapaaksi.
  • Laita voidaan avata vaakasuoraan asentoon lavan pohjan suuntaiseksi.
  • Voidaan valita nousevan takalaidan tilalle.

Kami-Combi (lisävaruste)

  • Alas kääntyvä matala hydraulinentakalaita sekä lisäksi riippuva ja sivulle kääntyvä ylempi laita.
  • Lavan takapää on avattavissa täysin vapaaksi.

Tutustu Rysky-esitteeseen